gru 28 2003 wreszcie!!!
Komentarze: 1

Sorrki ze nie pisalem notek ale nie bylo albo nie moglem otworzyc swojego bloga !! Wiec juz niestety po siwtach i za niedlugo Sylwester Jazda (sorry Tomek ze znowu to jazda) juz sie nie moge doczekac. Świeta minely calkiem smacznie :P tak sie nazarlem ze chyba pekne .W 2 dzien Św. bylem u qzynki bylo wsumie spox !!! narazka pozdro dla all!!!!!!

kalosz : :
kumpelkis-life:karalószZek
28 grudnia 2003, 17:23
elo elo dzienki za wizytke na naszym blogasie. NOtki jusz som bo pisanie ih jest tu sqompliqowane. Ale jusz wiemy jaq to siem robi... Jak chcesz esm poczytać coś wiencej o Karaluszku to wejdz na jej blog www.karaluszek-karolinka.blog.pl pozdro i narqaa

Dodaj nowy komentarz